Субота, 21.04.2018, 16:46
Вітаю Вас, Гість
Головна » 2018 » Січень » 3 » Науково-практичний семінар "Розробка(перетворення методичного матеріалу) для створення власної системи дистанційного навчання
12:35
Науково-практичний семінар "Розробка(перетворення методичного матеріалу) для створення власної системи дистанційного навчання

Популярність дистанційної освіти в останні роки різко зросла. Ця форма навчання є найбільш гнучкою та доступною для багатьох бажаючих отримати знання.

Серед суттєвих переваг дистанційної форми навчання можна відзначити наступні:

Можливість навчатися у будь-який час.

Учень, який навчається дистанційно, може самостійно вирішувати, коли і скільки часу упродовж семестру йому приділяти на вивчення матеріалу. Він будує для себе індивідуальний графік навчання.

Можливість навчатися в будь-якому місці.

        Учень можуть вчитися, не виходячи з дому чи офісу, перебуваючи у будь-якій точці планети. Щоб приступити до навчання, необхідний лише комп'ютер з доступом в Інтернет. Відсутність необхідності щодня відвідувати навчальний заклад - безсумнівний плюс для людей з обмеженими можливостями здоров'я, для проживаючих у важкодоступних місцевостях, батьків з маленькими дітьми.

Навчання без відриву від основної діяльності.

Для навчання зовсім не обов'язково брати відпустку на основному місці роботи, виїжджати у відрядження. Також дистанційно можна навчатися на декількох курсах чи у декількох навчальних закладах одночасно.

Можливість навчатися у своєму темпі.

Не обов’язково навчатися у тому ж темпі, що й інші студенти. Учень завжди може повернутися до вивчення більш складних питань, кілька разів подивитися відео-лекції, перечитати переписку з викладачем, а вже відомі йому теми може пропустити. Головне, успішно проходити проміжні та підсумкові атестації.

Доступність навчальних матеріалів.

Доступ до всієї необхідної літературі відкривається учневі  після реєстрації в системі дистанційного навчання, або він отримує навчальні матеріали електронною поштою. Зникає проблема нестачі чи відсутності підручників, навчальних посібників чи методичок.

Мобільність.

Зв'язок з викладачами, репетиторами здійснюється різними способами: як on-line, так і off-line. Проконсультуватися з викладачем за допомогою електронної пошти іноді ефективніше та швидше, ніж призначити особисту зустріч при очному або заочному навчанні.

Індивідуальний підхід.

При традиційному навчанні викладачеві досить важко приділити необхідну кількість уваги всім учням класу , підлаштуватися під темп роботи кожного. Використання дистанційних технологій підходить для організації індивідуального підходу. Крім того, що учень сам обирає собі темп навчання, він може оперативно отримати у викладача відповіді на виникаючі питання.

Зручність для викладача.

Вчителі, репетитори, викладачі, що займаються педагогічною діяльністю дистанційно, можуть приділяти увагу більшій кількості студентів і працювати, навіть перебуваючи у відрядженні чи на конференції за кордоном..

 

Разом з тим, дистанційне навчання не позбавлене і ряду недоліків:

 

Необхідна сильна мотивація.

Практично весь навчальний матеріал учень - дистанційник освоює самостійно. Це вимагає достатньої сили волі, відповідальності і самоконтролю. Швидше за все, ніхто його підганяти чи заохочувати до навчання не стане. Підтримувати потрібний темп навчання без контролю з боку вдається не всім.

Нестача практичних вмінь та навиків.

Досить проблемно якісно організувати дистанційне навчання за напрямами підготовки та спеціальностями, на яких передбачена велика кількість практичних занять. Навіть найсучасніші комп’ютерні тренажери не замінять майбутнім менеджерам «живої» практики.

Дистанційна освіта не підходить для розвитку комунікабельності.

При дистанційному навчанні особистий контакт студентів один з одним і з викладачами мінімальний, а то і цілком відсутній. Тому така форма навчання не підходить для розвитку комунікабельності, впевненості, навичок роботи у команді.

Одним з доступних для нас ресурсом для створення системи дистанційних завдань є LearningApps

LearningApps.org є додатком Web 2.0 для підтримки навчання та процесу викладання за допомогою інтерактивних модулів. Існуючі модулі можуть бути безпосередньо включені в зміст навчання, а також їх можна змінювати або створювати в оперативному режимі. Метою є також збори інтерактивних блоків і можливість зробити їх загальнодоступним. Такі блоки (так звані додатки або вправи) не включені з цієї причини ні в які програми або конкретні сценарії. Вони мають свою цінність, а саме Інтерактивність.

 

Для роботи в серидовищі LearningApps спершу слід зареєстуватись з використанням електронної пошти.

Наступним кроком для роботи є налаштування свого акаунту. Далі  необідно вибрати вид завдання та сформувати його. Після створення завдання необхідно налаштувати доступ для завдання та обуплікувати його.

 

Переглядів: 102 | Додав: Olena | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: