ТОМАЧЕНКО
ТЕТЯНА СТЕПАНІВНА
вчитель історії
Педагогічна категорія: вища, звання "Старший вчитель"
Освіта | вища |
ВНЗ | Луцький державний педагогічний інститут імені Лесі Українки |
Дата закінчення | 1991 р. |
Факультет | історичний |
Спеціальність | Історія |
Кваліфікація | викладач історії та правознавства |
Місце роботи | загальноосвітня школа І-ІІІ ступеня смт Торчин |
Кваліфікаційна категорія | вища |
Педагогічний стаж | 26 років |
ЖИТТЄВЕ КРЕДО
Досвід – дитина думки, а думка – дитина дії.
Дія – головний ключ до успіху.
ПЕДАГОГІЧНЕ КРЕДО
«Історія – це не стільки дата, подія і прізвище,
скільки емоційне
відчуття минулого сучасною людиною» (І. Гирич)
НАУКОВО–МЕТОДИЧНА ПРОБЛЕМА
Використання історичних джерел на уроках історії як засіб формування і розвитку предметних компетентностей учнів.
ПРОБЛЕМА НАД ЯКОЮ ПРАЦЮЮ ЯК КЛАСНИЙ КЕРІВНИК
Виховання в учнів патріотизму і любові до України,
поваги до родини, як складової держави.
ВОРОШИК
ОЛЬГА РОСТИСЛАВІВНА
вчитель історії, магістр, директор
Педагогічна категорія: вища
Дата народження | 01.04.1974 |
Освіта | вища |
Місце роботи | ЗОШ І-ІІІ ст. смт. Торчин |
Стаж роботи | 24 |
Курсова перепідготовка | 9 січня 2018 року, при ВІППО |
Проблема над якою працює | Використання музейно-інноваційних технологій у творчій лабораторії вчителя історії |
Результати попередньої атестації | Вища категорія |
ЖИТТЄВЕ КРЕДО
"Доводиться бігти з усіх ніг лише для того, щоб залишитися на тому самому місці.
Якщо хочеш потрапити в інше місце, потрібно бігти вдвічі швидше"
НАУКОВО-МЕТОДИЧНА ПРОБЛЕМА
«Використання музейно-інноваційних технологій
у творчій лабораторії вчителя історії»
ЦИБУЛІНА ОЛЬГА ФЕДОРІВНА
вчитель української мови та літератури
Дата народження | 10.05.1972р. |
Освіта | вища, ВДУ ім. Лесі Українки,1994 р. |
Спеціальність за дипломом |
«Вчитель української мови та літератури» |
Педстаж | 23 роки |
Курсова перепідготовка | 09. 10 – 27. 10. 2017р. |
Атестація | 2013 р. |
Предмет, який викладає (класи) | українська мова та література 7-А,Б,,8-В,11 класи |
Проблема, над якою працює | Формування критичного мислення на уроках української мови та літератури |
ЗАЄЦЬ СВІТЛАНА ВОЛОДИМИРІВНА
НАУКОВО-МЕТОДИЧНА ПРОБЛЕМА
"Індивідуальний підхід до учнів у процесі навчання"
ОЛЕКСЮК ЛЮДМИЛА МЕФОДІЇВНА
вчитель математики і фізики
НАУКОВО-МЕТОДИЧНА ПРОБЛЕМА
"Активізація творчих здібностей учнів на уроці математики"