Середа, 19.09.2018, 10:45
Вітаю Вас, Гість

" />

ТОМАЧЕНКО

ТЕТЯНА СТЕПАНІВНА

вчитель історії

Педагогічна категорія: вища, звання "Старший вчитель"


 

Освіта вища
ВНЗ Луцький державний педагогічний інститут імені Лесі Українки
Дата закінчення 1991 р.
Факультет історичний
Спеціальність Історія
Кваліфікація викладач історії та правознавства
Місце роботи загальноосвітня  школа І-ІІІ ступеня смт Торчин
Кваліфікаційна категорія вища
Педагогічний стаж 26 років

 


 

ЖИТТЄВЕ КРЕДО

Досвід – дитина думки, а думка – дитина дії.

Дія – головний ключ до успіху.


ПЕДАГОГІЧНЕ КРЕДО

«Історія – це не стільки дата, подія і прізвище,

скільки емоційне

відчуття минулого сучасною людиною» (І. Гирич)


НАУКОВО–МЕТОДИЧНА ПРОБЛЕМА

Використання історичних джерел на уроках історії як засіб формування і розвитку предметних компетентностей учнів.


ПРОБЛЕМА НАД ЯКОЮ ПРАЦЮЮ ЯК КЛАСНИЙ КЕРІВНИК

Виховання в учнів патріотизму і любові до України,

поваги до родини, як складової держави.




ВОРОШИК

ОЛЬГА РОСТИСЛАВІВНА

вчитель історії, магістр, директор

Педагогічна категорія: вища


Дата народження 01.04.1974
Освіта вища
Місце роботи ЗОШ І-ІІІ ст. смт. Торчин
Стаж роботи 24
Курсова перепідготовка 9 січня 2018 року, при ВІППО
Проблема над якою працює Використання музейно-інноваційних технологій у творчій лабораторії вчителя історії
Результати попередньої атестації Вища категорія

ЖИТТЄВЕ КРЕДО
"Доводиться бігти з усіх ніг лише для того, щоб залишитися на тому самому місці.

Якщо хочеш потрапити в інше місце, потрібно бігти вдвічі швидше"


НАУКОВО-МЕТОДИЧНА ПРОБЛЕМА 

«Використання музейно-інноваційних технологій

 у творчій лабораторії вчителя історії»




ЦИБУЛІНА ОЛЬГА ФЕДОРІВНА

вчитель української мови та літератури


Дата народження 10.05.1972р.
Освіта вища, ВДУ ім. Лесі Українки,1994 р.
Спеціальність за дипломом

«Вчитель української мови та  літератури»

Педстаж 23 роки
Курсова перепідготовка      09. 10  –  27. 10. 2017р.
Атестація 2013 р.
Предмет, який викладає (класи)   українська мова та література 7-А,Б,,8-В,11 класи
Проблема, над якою працює Формування критичного мислення на уроках української мови та літератури



ЗАЄЦЬ СВІТЛАНА ВОЛОДИМИРІВНА


НАУКОВО-МЕТОДИЧНА ПРОБЛЕМА 

"Індивідуальний підхід до учнів у процесі навчання"




ОЛЕКСЮК ЛЮДМИЛА МЕФОДІЇВНА

вчитель математики і фізики


НАУКОВО-МЕТОДИЧНА ПРОБЛЕМА 

"Активізація творчих здібностей учнів на уроці математики"