16:56 Здоров’язберігаючі технології | |
Сучасна школа повинна бути спрямована на формування компетентностей школяра. Одною з цих компетентностей є знання і вміння збереження свого здоров’я. Тому для оптимальної адаптації першокласників класовод 1-А класу Пиль Майя Петрівна використовує у своїй роботі здоров’язберігаючі технології. Дані технології сприяють кращій організації навчально – виховного процесу.
* Основні завдання:
* Досягти стабільності та автоматизму при застосуванні правил збереження здоров'я.
* Досягти виконання правил збереження здоров'я відповідно до вимог їх практичного виконання.
* Забезпечити варіативне використання правил здорового способу життя в залежності від конкретних практичних умов.
* Форми і види роботи:
* корекція порушень соматичного здоров'я з використанням комплексу оздоровчих та медичних заходів без відриву від навчального процесу;
* різноманітні форми організації навчально-виховного процесу з урахуванням психологічного та фізіологічного впливу на організм учнів;
* контроль за виконанням санітарно-гігієнічних норм організації навчально-виховного процесу; нормування навчального навантаження та профілактику перевтоми учнів;
* медико-психолого-педагогічний моніторинг стану здоров'я, фізичного і психічного стану учнів;
* розробку та реалізацію навчальних програм із формуванням в учнів навичок ведення здорового способу життя та профілактики шкідливих звичок;
* діяльність служби психологічної допомоги вчителям та учням у подоланні стресів, стану тривоги; сприяння гуманному ставленню до кожного учня; формування доброзичливих взаємовідносин у колективі вчителів;
* організацію та контроль за збереженням збалансованого харчування всіх учнів школи;
* заходи, що сприяють збереженню та зміцненню здоров'я вчителів та учнів, створення умов для їх гармонійного розвитку.
Фотозвіт:
| |
|
Всього коментарів: 0 | |