13:57 Щоб навчити інших, вчимося самі | |
29 січня в Торчинській школі пройшли психологічні читання «Навчання як психолого-педагогічна проблема». Мета засідання передбачала створення умов для розвитку особистості й творчої самореалізації кожного учня , виховання покоління людей, здатних ефективно працювати і навчатися протягом життя. Заступник директора Л.Г. Сергіюк детально проаналізувала усі аспекти роботи і націлила виступаючих(Члек О.В., Врублевський О.Ю., Михальчук Ю.Л., Деленів Т.М.) та присутніх на колективну та плідну роботу. Психолог школи Н.В.Генсіровська провела тест , метою якого було показати індивідуальне відношення вчителя до учня. В кінці засідання було складено колективну пам’ятку співпраці педагога та учня. Фоторепортаж: | |
|
Всього коментарів: 0 | |