10:14 Мовний майданчик 2017 | |
Звіт про роботу пришкільного Мовного Майданчика. Протягом 5 днів з 29 травня по 2 червня 2017 року на базі нашого навчального закладу було організовано роботу літнього англомовного Майданчика, метою якого було створити відповідне мовне середовище та умови для заохочення учнів до вивчення англійської мови. Цього літа під час проведення занять у Мовному Майданчику відпочивало та навчалося 25 учнів. Це були переважно учні початкової та середньої ланки. Вони були поділені на три групи. Під керівництвом вчителя англійської мови Новосад Р.М. працювали дітки 3-4 класів. Вони назвали свою групу “ Awesome friends”. Учні 6-7 класів працювали з вчителем англійської мови Олексюк О.М. Їхня група називалася “Sunflowers”. І ще одна група учнів 7-8 класів працювала з вчителем іноземної мови Ковальчук Ю.Л. Свою групу вони назвали “Unity”. Робота Майданчика була ретельно спланована та виконувалась згідно плану, у якому було враховано всі побажання дітей. Запропоновані вчителями матеріали відповідали сучасним тенденціям викладання англійської мови та базувалася на автентичних ресурсах. Завдяки різним видам ігрової діяльності, заняття не нагадували уроки, а допомагали учням непомітно долати мовний бар’єр, отримувати мотивацію для подальшого удосконалення англійської мови. Були продумані інтерактивні методи навчання, в яких процес навчання поєднувався із процесом спілкування, а активність школярів перевищувала активність вчителя. Завдяки доброзичливій атмосфері, взаємопідтримці та співпраці практично всі учні були заохочені до процесу пізнання, вони мали можливість розуміти та рефлектувати з приводу того, що вони знають і про що думають. На заняттях організовувались індивідуальна, парна, групова форми роботи, застосовувались рольові ігри, робота з картками, кросворди, загадки, римівки, розмальовки, робота з різними джерелами інформації та використовувались творчі форми роботи. Також кожне заняття супроводжувалось музично-ритмічним компонентом: співали пісеньки на англійській мові та під музику виконували різні рухи. Переглядали мультиплікаційні фільми, грали в різноманітні ігри. Навчально-виховний процес у таборі організовувався за тематичними днями: «День Дружби», « Літні канікули», «День Спорту», «День Захисту Дітей», «День гарного настрою». Кожен день у таборі починався з символічної табірної пісні Michael Jackson “We are the world”, “Up, up, up…”, “What do we have to do in the summer”. 29 травня відбулося перше заняття Мовного Майданчика. Його тема: «День Дружби». Вдалим, емоційним та дуже пам’ятним був для всіх цей день. Цього дня діти познайомились один з одним, пограли в інтерактивну гру «Павутинка дружби», створили назву для своїх груп, обговорили та записали правила поведінки у мовному майданчику. Діти удосконалювали набуті знання з англійської мови, розвивали навички колективної роботи, мовленнєву реакцію, логічне мислення, формували почуття задоволення від одержаних знань, усвідомлення своєї успішності, виховували інтерес до вивчення англійської мови. 30 травня відбулось друге заняття, темою якого було «Літні канікули» -“Hello, Summer!”. Діти говорили про види відпочинку влітку. На занятті організовувались індивідуальна, парна, групова форми роботи, застосовувались рольові ігри, робота з картками, кросворди, розучувалися вірші та пісеньки про літо. Був презентований постер “My summer holidays”. Потім всі разом пішли на пікнік де гарно та весело провели час на свіжому повітрі з друзями. 31 травня – День Спорту. Слід відзначити насичену та цікаву програму у цей день. День був присвячений спорту та здоровому способу життя. Діти називали види спорту англійською мовою, навчилися розповідати на англійській мові про свої улюблені види спорту та якими видами спорту займаються вони. Дітям були запропоновані цікаві рухливі ігри, змагання, а також робота над міні-постерами «Спорт. Спортивні ігри. Здоровий спосіб життя». 1 червня - День Захисту Дітей. Життя – прекрасне, треба тільки навчитися його любити і цінувати. Воно дарує нам безліч приємних днів, одним з яких є день захисту дітей, що відбувається щорічно 1 червня. Саме в цей день можна побачити безліч щирих дитячих посмішок, почути дзвінкий дитячий сміх, та переконатися знову, що діти – це безмежне щастя в житті. Цікаво пройшов цей день і в нашому шкільному Мовному Майданчику. Почали ми з цікавого та повчального діалогу про права дітей, пригадали Декларацію прав дитини, дізнались про міжнародну конвенцію ООН CRC та попрацювали над проектом “Children’s Rights”. Цього дня ми встигли добре відпочити. Навіть похмура погода не зіпсувала нам настрій, а на спільних фото всі виглядають жваво та яскраво. Дитячі роки повинні бути безтурботними та щасливими, тому діти заслуговують на безхмарне дитинство та на те, щоб зростати в мирі та безмежній любові. 2 червня – п’яте та останнє заняття у Мовному Майданчику. Цей день ми назвали Днем Гарного Настрою. Учні ділилися враженнями від перебування на заняттях, згадували та обговорювали найкращі моменти, багато співали та жартували. Діти виготовили листівки для своїх нових друзів з побажаннями на літо. Закриття Мовного Майданчика закінчилося урочистим врученням сертифікатів для усіх учасників. Не менш цікавим та змістовним був відпочинок молодших вихованців у пришкільному майданчику. Щоденно вони поринали в загадковий поки що світ англійської мови, звичайно, переглядали улюблені мультфільми та співали дитячі пісні на англійській мові. Для них проводились спортивні розминки, ігри, індивідуальні та командні змагання, вивчили привітання, провели багато інших цікавих хвилин спілкування англійською мовою. У роботі з молодшими школярами було використано різні інтерактивні методики, відео- та аудіо-матеріали, конкурси, вікторини. Рухливі форми роботи на свіжому повітрі змінювалися пізнавальними заняттями у класній кімнаті. Під час занять панувала атмосфера взаємоповаги, зникли мовні бар’єри, комплекси і страхи. Ігри навчили дітей діяти однією командою, допомагати один одному. Враховуючи відгуки учнів, які були отримані в кінці занять у Мовному Майданчику, аналізуючи результативність та ефективність злагодженої праці вчителів та учнів, можемо стверджувати, що наш навчальний заклад створив умови для педагогічно обґрунтованого, змістовного та цікавого дозвілля дітей, що дало можливість їм творчо розвиватися, духовно та інтелектуально збагачуватися, розширювати світогляд. Під час занять панувала атмосфера взаємоповаги, зникли мовні бар’єри, комплекси й страхи. Учні використовували мову як інструмент та мали можливість відчути наскільки вона корисна та гнучка. Наш літній мовний майданчик дав можливість дітям весело провести час разом із друзями, розвинути свої таланти, отримати пізнавальну інформацію, навчитися новому, та показав дітям, що вивчення мови – це легко і просто. Фотозвіт: | |
|
Всього коментарів: 0 | |